Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina
Ga je nu de het laten vluchten van Dutroux vergelijken met wat de agenten hier ten laste wordt gelegd? Over bagatelliseren gesproken...
Dat het hier geen "structurele fuck up" betreft is overigens nog maar de vraag. Bij mijn weten is het onderzoek nog lopende, maar jij kent blijkbaar de conclusies al.
De crisiscommunicatie van korpschef en burgemeester, de gtuigenissen én het feit dat het al jaren aan de gang was doen mij in elk geval vermoeden dat die 5 agenten nog maar het topje van de ijsberg zijn.
|
Helemaal niet. Ik stel gewoon voor dat jij begrijpend leert lezen. Kom dan nog eens terug als je eindelijk eens als een volwassen persoon wenst te discussieren.
En ja, zolang het om dergelijke geisoleerde gevallen gaat is het geen structurele fuck up. Dat jij dat in twijfel wenst te trekken zegt alweer alles over uw vooringenomenheid. Vooringenomenheid die we van jou niet zouden krijgen moesten de rode rakkers aan de macht zijn. Zoveel is duidelijk.
En ook hier weer. Over de zaak zelf horen we ook u niet. En dat voor iemand die zogezegd sociaal voelend is. Misselmakend, dit gedrag.