Los bericht bekijken
Oud 20 maart 2016, 12:00   #54
TREBRON
Europees Commissaris
 
TREBRON's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 mei 2014
Berichten: 6.272
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Telaat.
En het is eveneens telaat om je regimejasje nog te keren.

Toen er misschien nog iets aan gedaan kòn worden lag de prioriteit van het regime in het maken van wetten die als doel hadden de partij klein te krijgen die de huidige miserie voorspelde.

Bereid je er maar op voor dat de moslims hier zullen doen waar ze hun eigen zandbak voor zijn ontvlucht. Noem anders de moslimlanden eens op waar de religie van de vrede géén oorlog voert?

Voor elke Abdeslam die gestopt wordt in zijn heilige taak komen er een veelvoud Abdeslams in de plaats. Mét de steun van een islamitische meerderheid.

De Brusselse moslims werd drie jaar geleden een stralende toekomst voorspeld.
Een kwart eeuw geleden werd in een moskee in een Limburgs mijnwerkersdorpje al opgeroepen tot wat vandaag realiteit is. Die realiteit zal alleen nog realistischer worden.
Ze zijn hier, en ze zullen niet alleen blijven maar ook overheersen. Desnoods via het gebruik van geweld.
Als ze dat willen kunnen ze dat voor mijn part krijgen. Ik ben niet zinnens omme zonderslag of stoot aan die bende over te geven. Mijn vel krijgen ze niet gratis, dat gaat aan Alah een deel maagden kosten.Wie geweld zaait mag storm oogsten voor mijn part.
TREBRON is offline