Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique
Wat is juist waar wat ze gezegd heeft ?
Welke hogere machten ?
Kan je daar een link van geven ? Als dat effectief een uitspraak is die een rechter gedaan heeft dan is Nederland geen democratie meer.
Ik ben geïnteresseerd in het proces. Ik zou graag transcripties zien alles wat er op het Nederlands parket is neergelegd. Gezien het belang van de proces - Wilders haalt 30% in de peilingen - is het aangewezen dat alles hieromtrent in transparantie gebeurd.
|
Mbt Van Rens.. In het proces van 2010 verzocht advocaat Bram Moscowicz tot wraking (vervanging) van 1 van de rechters wegens ''schijn van partijdigheid" door een uitspraak van die rechter. Het verzoek werd ingewilligd en de rechter werd vervangen. Enkel rechter Van Rens had openlijk kritiek op dat besluit, en diezelfde persoon moet nu een ''neutraal oordeel'' vellen over Wilders.
Wat de hogere machten betreft, daarmee bedoel ik de globalisten die Europa in een recordtempo van haar identiteit willen ontdoen en ons overspoelen met moslims uit het Midden Oosten en Noord Afrika.
Mijn hele punt wordt kort maar krachtig samengevat in deze legendarische speech van president Orban uit Hongarije
Urban's historic speech
De link van de rechter die dat zei ga ik nu zoeken. Bij deze alvast een recent interview met topadvocaat Bram Moscowicz bij Pauw en Witteman, waarbij onder andere Van Rens ter sprake komt
Bram Moscowicz over het Wilders - proces