Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic
Ik zie dat ook absoluut niet en ik vind het zelfs zeer schokkend dat het stellen van een vraag tot een proces leidt.
Maar volgens de Nederlandse topadvocaat Gerard Spong is er een goeie kans dat Wilders veroordeeld wordt voor het stellen van die vraag.
Als dat het geval is, is het de vrijheid van meningsuiting die veroordeeld wordt en dan vind ik dat het volk in opstand moet komen. Je kan anno 2016 niet eens een probleem benoemen op basis van politieke correctheid.
Stel je voor dat een imam morgen op TV aan alle moslims vraagt ''Moeten we alle homo's van een brug af gooien?"
Gaat die imam dan veroordeeld worden? Het staat immers letterlijk in de Koran dat homo's gestraft moeten worden.
Politieke correctheid kost mensenlevens
|
---------------
MIaauw, miaauw,namastiaauw Eurosceptic;8030175,
ja kijk de vrije, open, Westerse democratie wordt feitelijk totaal gedragen door een sterk, vrij en ongebonden intellectueel maatschappelijk middenveld en daarom moet er toch absolute vrijheid zijn van meningsuiting, uiteraard moeten doodsbedreigingen en aanzetten, brute oproepen tot haat, moord, verkrachting etc van personen bij naam genoemd gesanctioneerd worden door de wetgevers.
Maar ik bekijk het nu vanuit Marokkaans stammenrecht, want dat is een oude traditie uit Marokko, waarbij twee stammen alles tegen elkaar mogen brullen in het openbaar in hun berber talen, incl doodsbedreigingen, haat speech, enz, maar uitsluitend verbaal, geen stokken en stenen gooien. Dit is de oude Marokkaanse stam traditie om conflikten en geschillen zo via bekvechten uit te vechten.
IK heb eea gehoord hierover via marokkaanse meisjes die ik kende en ik zou het verder moeten onderzoeken.
ZElf als viesbruin kwatta koelie aapje geloof ik dat Geert Wilders veel meer bereikt zou hebben als hij had gevraagd:
'willen jullie meer of minder kwatta koelie apen in Den Haag??'
OMdat er nu sprake is van een vieszwarte, kwatta koelie apenplaag in Den Haag, overal zie je doksa's in de turkse slagerijen en dat is gewoon mishandeling van eenden, dus partij van de dieren moet het slachten van doksas verbieden in den haag, om zo die koelienisering stop te zetten.
dewa aapje en Wieroe Bottom koeliestoeipoes