Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hamac
Als één iemand die puzzels kan oplossen, dan moet hij ineens ook politionele bevoegdheden krijgen.
De werkloosheid beperken in de tijd had ook wat in het laatje kunnen brengen.
Heeft KBC die lening niet terugbetaald?
BTW, ik denk dat ons gezin een veelvoud betaalt.
Ik ben voorstander om te snoeien in heel wat subsidies, uitkeringen en uitgaven waar de overheid niet zou voor moeten instaan.
Ik geloof echter niet dat dit strookt met uw overtuiging.
|
Gewoonweg de profiteurs strenger aanpakken. Hoeveel IGO trekkers zijn er hier in België en hoeveel daarvan hebben het grootste deel van hun leven dik verdiend in het zwart en natuurlijk geen kloten afgedragen. Laat die nu ook eens hun eigen erwtjes doppen.
En al degene die geen cent bewaard hebben maar er alles doorgedraaid en/of gezopen, moeten we daar allemaal kompassen mee hebben? Stuk voor stuk redeneerde die van ," Pfff ik zal het gehad hebben", juist zoals mijn schoonmoeder, die sprak ook altijd zo en nu woont ze in een appartement op den dijk in Middelkerke en krijgt meer IGO dan dat haar broer, die heel zijn leven heeft afgedragen als zelfstandige, pensioen trekt.
Ik vind dat allemaal goed hoor al dat solidair zijn, maar waar zaten zij toen ze moesten afdragen voor die solidariteit? Waren zij toen solidair?
Dat ze nu ook maar in het zwart gaan werken, van mij part tot dat ze 110 zijn.