Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia
De eerste strijd die we moeten leveren is gewoon een stop zetten met ze te laten infiltreren in België, de EU in het algemeen.
Die ellenlange rijen moslims die dagelijks staan aan te schuiven met wie weet welk doel in het achterhoofd gewoon de deur wijzen punt
Diegenen die hier niet moeten zijn en alleen het boeltje maar komen verzieken de deur wijzen.
Gevangenen van andere origine straffen laten uitzitten in land van herkomst.
Geen voordelen geven of ze maar steeds blijven bepamperen zij die uit andere contreien komen, gewoon niet meer toelaten.
Grenzen dicht, uit de EU gaan, Hoofdstad van Europa aan ander land overlaten.
Mensenhandelaars, politici en anderen die er aan verdienen ze maar te blijven binnenhalen straffen.
Zo kan ik nog wel even doorgaan ...
Uiteindelijk lijkt mij dat een betere oplossing dan naar de wapens te grijpen of zie ik dat weer verkeerd. 
|
Als we eens zouden beginnen met een eendrachtig bestuur dat niet aan zichzelf denkt, maar aan het groter belang. Heel Europa had al lang samen moeten zitten met de NATO daarbij. Hier en daar wat gesprekken lost niets op. Die informatie had al lang openbaar gedeeld moet worden. Er dient nu een internationale samenwerking te komen. En vooral plaatsen te komen om ze te plaatsen. Vooral dat, tegelijk opvangcentra aan de grens en grenzen toe. We zijn in staat van oorlog maar ze beseffen het nog niet goed.