Los bericht bekijken
Oud 28 maart 2016, 11:21   #145
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

ViveLaBelgique's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
U zegt het zelf: bij oogcontact zoeken, lopen zij weg. Als men een moslim iets te lang (onbewust) aanstaart breekt de hel los. Dan voelen zij zich zwaar beledigd. Fysiek geweld is dikwijls het gevolg. Geef mij dan maar de Chassidische joden ipv moslims. Chassidische Joden zijn natuurlijk een groot gevaar voor onze maatschappij (): zij verkrachten onze vrouwen, plegen geweld tegen andersgelovigen, gedragen zich zeer agressief, plegen inbraken en overvallen. De gevangenissen puilen uit van de Chassidische Joden. Gelukkig hebben wij de vredelievende islam nog.
Zoals ik reeds stelde kiezen Chassidische joden zelf voor segregatie en daar schuilt het gevaar. Probeer hen maar eens aan te spreken over hun problematische keuze om hun gemeenschap geen deel te laten uitmaken van onze maatschappij. Probeer als vertegenwoordiger van Kind en Gezin of medewerker van een CAW maar eens toegang te krijgen. Kinderen en mensen hebben fundamentele rechten in onze maatschappij die niet seculiere ontzeggen aan hun afgescheiden gemeenschap.

Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels !
Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.
Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden