Los bericht bekijken
Oud 28 maart 2016, 13:10   #43
werkman
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
Vooral politici en empathie mensen met rode genen hebben daar blijkbaar last van volgens mij. 80% is gewoon met blauwe genen geboren, een paar durven hun mond open te doen op het Beursplein

De beelden gaan gelukkig de wereld rond, waarmee dan duidelijk wordt in de wereld dat belgie zich toch wel gaat aanpassen en proberen die zever op te,lossen

Ben zelfs een puntje vergeten

Men zou doelwitten moeten aanrijken aan de moslims, zoals vakbonden, die de,peiler van onze democratie uitmaken. Hoe kun je beter onze maatschappij aantasten door de peilers op te blazen

Ssssst! Ben nogmaals aan het controleren of mails op dit forum wel gelezen worden. Zelfs korte mails. Er staat ergens op dit forum een mail waarop de criticasters kunnen kritiek op uitoefenen. Ik ga nog niet verklappen wiens mail het betreft. Het is de zoveelste maal dat ik na ga of sommigen hier wel het vermogen bezitten of de kennis om inhoud van een mail aan grondig onderzoek te onderwerpen. Straks daarover meer.
Maak je dus niet druk om het puntje dat je zou vergeten zijn.
Er gebeuren hier ergere dingen.
Ik zit hier al een paar maand zonder enige waardevolle reactie op hetgeen ik schreef. Moet ik nu besluiten dat al wat ik schreef waardevol is of doen ze de moeite niet meer om met mij in debat te gaan?
Ik stel mij dan ook serieuze vragen.
En ik gedraag mij toch niet als een terrorist. Dus de gang van zaken is toch niet te wijten aan het feit dat ik gevaarlijk zou zijn.
Afwachten dus maar. Feitelijk wil ik weten dus of het zin heeft om hier nog veel te publiceren.
Ik ga doen zoals die Jood die voor de Klaagmuur staat en die vaststelt dat hij tegen een muur aan het spreken is.
werkman is offline   Met citaat antwoorden