Los bericht bekijken
Oud 28 maart 2016, 13:30   #64
Eurosceptic
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Ipv je escapemodus te hanteren, zou je beter eens ingaan op de posts van Eurosceptic & Reverberation, om die dan met jouw visie te ontkrachten, maar dat doe je dus niet en alleen jij weet waarom.

En als je zelfs de moeite niet wil doen om een video van 'n half uur uit te kijken - de angst dat je illusoire wereldbeeld 'n knauw zal krijgen zit er dik in - dan zal 'n kwartiertje lezen ook wel teveel gevraagd zijn, zeker:

The Great American Bubble Machine

http://www.rollingstone.com/politics...chine-20100405

Enjoy,
Gipsy geeft geen antwoord op mijn vraag over de verkoop van olie omdat hij niet in staat is om na te denken, en GeertVDB nog veel minder. Vandaar dat hij al maanden op mijn negeerlijst staat.

Ik wacht nog steeds op het antwoord van Gipsy over de gevolgen van het NIET verkopen van olie in dollars, en eveneens over het effect van ontkoppeling van een munteenheid met goud, waardoor centrale banken geld kunnen printen en bubbles veroorzaken.

Dit soort mensen zijn alleen maar hier om met stenen te gooien naar mensen die kritisch zijn. Dat mag, maar dan moet je wel met argumenten komen. Ontkennen dat Nixon ooit een verbod op omzetting USD - goud invoerde, maakt van zo'n mensen pure leugenaars. Een goeie moderator zou ingrijpen.

Ik hoop dat anderen het inzien en hen negeren

Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 28 maart 2016 om 13:31.
Eurosceptic is offline   Met citaat antwoorden