Eurosceptic
Gipsy geeft geen antwoord op mijn vraag over de verkoop van olie omdat hij niet in staat is om na te denken, en GeertVDB nog veel minder. Vandaar dat hij al maanden op mijn negeerlijst staat.
Maar als ge iemand op uwe negeerlijst zet, negeer hem dan ook.
Ik wacht nog steeds op het antwoord van Gipsy over de gevolgen van het NIET verkopen van olie in dollars, en eveneens over het effect van ontkoppeling van een munteenheid met goud, waardoor centrale banken geld kunnen printen en bubbles veroorzaken.
En dit is een bewijs voor ... ? De moord op Kennedy door de CIA? De maanlanding die fake is? Dutroux en de roze balletten?
Dit soort mensen zijn alleen maar hier om met stenen te gooien naar mensen die kritisch zijn.
Neen, wij zijn hier om u te helpen. Uw ingebeelde theorieën nemen uw kostbare tijd in beslag dat u nuttiger zou kunnen besteden aan ECHTE dingen.
Dat mag, maar dan moet je wel met argumenten komen. Ontkennen dat Nixon ooit een verbod op omzetting USD - goud invoerde, maakt van zo'n mensen pure leugenaars. Een goeie moderator zou ingrijpen.
Wel, start een eigen forum dan als ge het hier niet goed vindt.
Ik hoop dat anderen het inzien en hen negeren
Wel, nogmaals, start een eigen forum, ipv op een forum te komen, om ... anderen te negeren! Dat is toch hilarisch.
Maar de reden waarom ge geen eigen forum opzet is voor mij heel duidelijk.
net zoals fundamentalistische gelovigen hebben complottheoristen de onhebbelijke drang om anderen te overtuigen van hun ingebeelde ideeën.
Eigenlijk is dat onfatsoenlijk. Stop dus uw compulsieve bekeringsdrang.