Los bericht bekijken
Oud 28 maart 2016, 14:27   #247
dewanand
Minister-President

dewanand's schermafbeelding

Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Volgens de logaritme regels zal er ooit weer een burgeroorlog in Europa voorkomen.. Ervan uitgaande dat de wereld blijft bestaan. Burgeroorlog bestaat uit 2 of meerdere groepen die lijnrecht tegenoverelkaar staan. Het is niet aannemelijk dat de Islam zich buiten een burgeroorlog gaat houden. Dus zullen zij in een dergelijk conflict zijn of worden betrokken.

Er is een artificial intelligence programma waarbij alle krantenberichten vanaf 1945 staan opslagen. Dit programma heeft vrij nauwkeurig de Arabische lente/storm voorspeld. Ik ben benieuwd wat dit programma te melden heeft over Europa.

De vraag is niet of er een burgeroorlog zal plaatsvinden, maar wanneer. Mede hierdoor ingegeven heb dan ik ook mijn stem niet laten gelden in deze enquete.

ok namastiaauw frankenstein

op den duur binnen 18,8888 jaar tijd hebben de blanke mannen in heel europa geen enkele andere keus dan de wapens op te pakken. Ik denk zelfs dat er muiterij zal ontstaan in het leger en de politie samen van duitsland en frankrijk en de legertop bestaande uit sterke, grote, potente, heteroseksuele BLANKE MANNEN gaan dan via een staatsgreep de macht moeten overnemen om de oorlog tegen de agressieve moslim mannen en hun hele miljoenen leger hier te starten. Nu al mailde ik met 1 hoge politie top medewerker die dit al wil.

Ja oorlog tegen islamieten is biologisch noodzakelijk op den duur en de arme blanke mannen moeten nu ook een bittere oorlog voeren tegen de groter geschapen negers, hindoe apen en aziaten. Deze rassenoorlog is wreed en het is een totalitaire, seksuele strijd om de lekkere baarkutjes van de laatste vruchtbare blanke meiden in europa.

ja Mohammed had gelijk als wijze profeet van de islam dat mannen altijd zullen vechten om land, goud en vrouwen, mannen zijn en blijven mannen.

in alle biotopen zijn er van tijd tot tijd hele genocides en massa verkrachtingen. zo is de natuur en het moet gewoon want de sterksten moeten overwinnen via bruut geweld tegen de zwakkeren, zieken, gehandicapten, kleiner geschapen mannen en ouderen, omdat de middelen van bestaan schaarser worden en de strijd om het bestaan dan automatisch harder en gewelddadiger zal worden.

Natuurwetten zijn onontkoombaar miaauwt Wieroe nu naar mij.

miaauw vaker naar de zon

dewa aapje en wieroe de blote koeliepoes

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden