Los bericht bekijken
Oud 28 maart 2016, 15:45   #68
Eurosceptic
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Hij kan niet stoppen met realiteiten te vermengen met plotter borduursel. Bovendien is hij intellectueel oneerlijk door te beweren dat ik ontken dat Nixon een einde heeft gemaakt aan de verplichte omzetting USD-goud. Verscheidene landen hadden het onhoudbaar systeem al verlaten. Maar hij wil alles doen passen in één groot complotverhaal.

Nutteloos dus te hopen op een eerlijk discussie, als hij klem zit op één punt zal hij de discussie verleggen naar een totaal nieuw punt en ondertussen zal blijven de boel versmoren onder ellenlange links naar trash sites of videos van een half uur en meer zoals we het van hem gewend zijn in andere complotverhalen.

Pathetisch ook hoe hij begint te schelden zoals een klein kind dat geen gelijk krijgt als iemand zijn complot theorie niet slikt.
Vraag 1:

Heeft Irak aangekondigd te stoppen met verkoop van olie in USD vlak voor de oorlog? JA/NEE
Deed Libie dat ook? JA/NEE

Vraag 2:
Is het gevolg van het afstappen van de petrodollar een economisch drama voor Amerika? JA/NEE

Vraag 3:

Klopt het dat George Bush loog over massavernietigingswapens in Irak om zo een oorlog te ontketenen? JA/NEE

Zeer simpel

En je hebt onder mijn betoog, waar in stond wat Nixon oplegde, duidelijk gesteld dat alles uit de duim gezogen was.