Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yann
Ik heb deze week naar Telefacts gekeken en daarin kwam een reportage over de winnaars van het tv-programma De werf. Twee lesbische koppels zouden de villa van bijna een half miljoen euro gewonnen hebben. De vader van de verliezende finalist was een Vlaams-Belanger. Hij was een voorstander van het traditioneel gezin, en hij vond dus dat zijn zoon en schoondochter meer recht hadden op dat huis. Daarna volgde de analyse van een psycholoog...
Zij verklaarde dat sommige mensen die in de meerderheid zijn, angst hebben van minderheidsgroepen, alsof ze de meerderheidsgroep ooit zouden overheersen. Zo is dat met homoseksuelen, maar ook met moslims enzv. De kans dat België een moslimstaat zal worden is zo nihil, dat u er echt niet voor hoeft wakker te liggen.
|
dat belgie een moslimstaat zou worden, daar lig ik echt niet van wakker hoor...
het staat mij enkel niet aan dat ik daarmee dagelijks geconfronteerd word,
met moslims en islam bedoel ik dan...
kijk maar eens op straat of sla eens een krant open.
eerlijk gezegd heb ik het ook niet voor holebi individuen, ik vind dit onnatuurlijk.
wat betreft moslims en allochtonen, men moet dringend eens stoppen met deze in een slachtoffer rol te duwen...
deze rol is hun als het ware op het lijf geschreven en daar profiteren zij dan ook gretig van!
zij spreken dikwijls geen woord nederlands, maar racist kunnen zij allen schrijven en spellen...