Los bericht bekijken
Oud 1 december 2004, 22:29   #29
Yann
Eur. Commissievoorzitter

Yann's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joeri-dc
dat belgie een moslimstaat zou worden, daar lig ik echt niet van wakker hoor...
het staat mij enkel niet aan dat ik daarmee dagelijks geconfronteerd word,
met moslims en islam bedoel ik dan...
Ik dus niet. Waar woon je, in Marokko?

Citaat:
kijk maar eens op straat of sla eens een krant open.
eerlijk gezegd heb ik het ook niet voor holebi individuen, ik vind dit onnatuurlijk.
Homoseksualiteit is al zo oud als heteroseksualiteit, en bijgevolg natuurlijk. Alleen was het vroeger taboe.

Citaat:
wat betreft moslims en allochtonen, men moet dringend eens stoppen met deze in een slachtoffer rol te duwen...
deze rol is hun als het ware op het lijf geschreven en daar profiteren zij dan ook gretig van!
Over een slachtofferrol gesproken. De partij waarvan je het logo in je avatar hebt, heeft de laatste maanden niets anders gedaan, dan zich als slachtoffer te manifesteren. Kijk naar het arrest, of naar de uitspraak van Prins Filip. Als ze dan toch zo zeker zijn dat dit een anti-Vlaamse uitspraak zou zijn die hen alleen maar nog meer kiezers zal opleveren, waarom reageren ze dan zo bitsig?

Citaat:
zij spreken dikwijls geen woord nederlands, maar racist kunnen zij allen schrijven en spellen...
Dat is spijtig dan. Ik heb ooit eens naar een Marokkaan racist geroepen, die mij 'vuile Belg' noemde omdat ik naar hem keek. Dat lokt pas verwarring uit, zeker eens proberen!