Los bericht bekijken
Oud 1 december 2004, 23:26   #134
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox
Illwill als je met een F16 een carrierlanding zou proberen , da's ongeveer hetzelfde als zelfmoord plegen.
A4 Intruder,F14 Tomcat, F18 Hornet om voorbeelden te geven van Us Navy straaltoestellen die wel op carriers kunnen landen.Maar de F16 Fighting Falcon, die kan dat gewoon niet. Het airframe kan dat niet aan, er zit geen arrestor op([size=1]haak om de landingskabels te pakken[/size]) en nog vele andere dingen, ook heeft de F16 maar 1 straalmotor, wat op de VS vliegdekschepen al decennia niet meer gedaan word.

Maar ja, een F14 is ook een grote jongen, en die laten ze zonder problemen al 25 jaar landen op de VS vliegdekschepen.

En wat al deze conspiracy theoristen betrefd. Eigenlijk is het duidelijk. Het was the Empire die dat gedaan heeft met hun Deathstar , die vliegtuigen waren maar hologrammen.
Ja sorry, inderdaad ik ben wat snel geweest met het type op te geven van straalvliegtuig. F16 was gewoon het eerste wat me binnenschoot vandaar. Verwissel in mijn uitleg f16 dus gewoon door f18 of 14, verhaal blijft hetzelfde.
illwill is offline   Met citaat antwoorden