Los bericht bekijken
Oud 31 maart 2016, 10:16   #17
kelt
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 35.672
Standaard

Meneer Thys heeft natuurlijk niet helemaal ongelijk.

Jammer genoeg schiet hij soms naast doel.Zo was hij ook bezig over de kilometertaks die vanaf morgen in voege treedt.Een van zijn argumenten was dat er bedrijven zijn die van 3 verschillende Belgische overheden facturen kunnen krijgen.

So what?

Een beetje vervoersbedrijf heeft van waarschijnlijk van minstens twintig verschillende overheden en privé-organisaties in Europa al facturen voor het gebruik van bruggen en wegen.Of mogen Vlaamse,Waalse en Brusselse overheden dat niet misschien?

En als ze dat niet electronisch verwerken is dat hun eigen stomme schuld.

Dat dit,op zich,de verkeersknoop niet zal ontlasten is waar.Maar zie je,het zal ook de honger in de wereld niet oplossen.Het zou al fantastisch zijn als er een rechtstreekse band ontstaat tussen hoeveelheid (zwaar) verkeer en beschikbare middelen voor onderhoud en,desgevallend,nieuwbouw.

Laatst gewijzigd door kelt : 31 maart 2016 om 10:19.
kelt is offline   Met citaat antwoorden