Los bericht bekijken
Oud 31 maart 2016, 15:33   #28
doremi
Gouverneur
 
Geregistreerd: 14 september 2005
Locatie: Mechelen
Berichten: 1.278
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
"een medewerker van Jambon"...
De telefoontjes van het crisiscentrum worden beantwoord door de firma IPG, een professioneel facilitair callcenter zoals ze dat noemen. het is dus die firma die rekruteert en de gesprekken e.d. opvolgt afhankelijk van de wensen van de firma die hen inhuurt.
Ondertussen is ook al geweten dat IPG deze werknemer heeft ontslagen (logisch). Kan je weinig aan doen als je die sector een beetje kent, zo'n firma's zijn echte duiventillen, dus er zit altijd wel eens een onnozelaar tussen om de zoveel aanwervingen. Juiste acties zijn genomen zodra dit kon.
__________________
Voor worst met spruiten en patatten!

Laatst gewijzigd door doremi : 31 maart 2016 om 15:34.
doremi is offline   Met citaat antwoorden