Los bericht bekijken
Oud 2 april 2016, 19:56   #390
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.697
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PORSCHE Bekijk bericht
Met een diploma koop je geen eten. Of misschien een boterham en wat choco Ga jij nog maar verder je baas rijk maken. Aan een loon van ??? 2500 netto zal al heel hoog geschat zijn.

En ja uitgelokt failliet. En dan? Dat is de Belgische wetgeving. Maar we zijn al terug bezig, drukker dan voordien. Andere namen, beter personeel en vooral super tevreden klanten En mijn hobby draait ook op volle toeren. Zelfs een stomme oude Golf GTI gaat veel geld vandaag.

Dus meer verstand van techniek? En hoever kom je ermee? Dertien in een dozijn en op 1-2-3 vervangbaar. Als jij je dan superieur voelt (typisch voor mensen met een hoog diploma, die denken steeds dat ze respect krijgen omdat ze hooggeschoold zijn. Maar werken zich tot een burn-out en dit voor een petieterig loontje))
Los van dit onderwerp. Ik heb verschillende bedrijven en nooit in mijn leven is er één failliet gegaan. Daar ben ik fier om. Niemand in de wereld kan zeggen dat hij van mij één € moet. Ik zou nog liever van mijn privé patrimonium verkopen dan de smet te hebben dat ik failliet gegaan ben.

Ofwel zet je hier een minabel typetje neer ofwel heb je een grote fantasie. Voor beiden kan ik weinig respect opbrengen.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden