Los bericht bekijken
Oud 3 april 2016, 21:23   #2428
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Dus gij hebt nog evenveel informatie in uw DNA dan ge geboren waard?
Of meer nu?
Zeg eens eerlijk of je het weet.
man toch
Kom je nu weer op de proppen met uwen zever dat er niks kan bijkomen ná geboorte of zo ?
Ik zit waarschijnlijk _ gezien mijn leeftijd _ al tjokvol met gemuteerde cellen.
Dat maakt allemaal niet uit.
Het gaat over de mutaties die doorgegeven worden op de volgende generatie

Citaat:
En wat bedoel je met "de bestaande in prullenbak werpen"? Deed ik niet.
ah toch wel hé
Daar de bestaande ook uitgaat van mutaties en dat verwerpt gij
En daar gij zegt dat 'jouw' theorie de zaak eveneens verklaard terwijl ze dat duidelijk niet doet

Citaat:
Ik vraag U mij te tonen hoe gij het ziet, met bron vermelding
...dat deed ik al

Citaat:
naar die simulaties;
Want die gaf je nooit, al zeg je van wel. Praha komt nooit met details of bronverwijzingen. Neen Praha kakt op Peche zijn creationisten visie dat eigenlijk van een professor natuurwetenschappen met doctoraat kwam. En dat heb ik U al eens gezegd.
Neen dat deed ik niet en dat zei ik niet
Ik heb enkel verwezen naar die simulaties

Ik heb je ooit gezegd dat ik je de nodige bronnen ( al had ik je er al enkele heel eenvoudige verklarende gegeven ) ging opsporen ZODRA het zinvol was.
En of het zinvol is of niet ligt volledig aan jou

Één der voorwaarden was dat we een kleine checklist gingen afwerken met zaken waar je op je communitiezieltje ging beloven nooit meer terug op te komen.
Het tweede punt was dat jij de begrippen eindelijk eens ging doorworstelen zo dat er te communiceren viel.

Tot nu toe kan ik enkel vaststellen dat ge even hardleers bent als altijd.

Het derde punt was dat je dan bereid moest zijn soms wat verdere bijscholing te nemen.
Want anders gaat het bv nogal onzinnig worden jouw computersimulaties voor te schotelen waaruit zou moeten blijken dat een systeem van een toevallige 'fout' + doorgeven + selectie onvermijdelijk leidt tot evolutie als je blijkbaar _ en dat is keer op keer al zo gebleken _ geen iota weet van bepaalde begrippen.
Het wordt al helemaal te gek als je dan nog gaat opwerpen wat IT met dna zou te maken hebben
hanteren we gingen communiceren met éénduidige en juiste begrippen.
Tot op de dag van vandaag
dat ZINVOL l
praha is offline   Met citaat antwoorden