Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul
wratten vriezen, maagverkleiningen na verdikkingskuur etc betalen ? Ik denk niet dat de mortaliteit gaat stijgen als je daar eens grote kuis in houdt ?
|
Een bedenking. Is het voorkomen van mortaliteit het enige doel van geneeskunde?
Wat maagverkleiningen betreft, dat hoeft voor mij ook niet terugbetaald te worden. Bij een kleine minderheid speelt een ziekte een rol. Maar laten we eerlijk zijn, zich niet beheersen bij het eten is de voornaamste oorzaak van obesitas. Onbegrijpelijk dat anderen moeten opdraaien voor iemands vraatzucht. Er zouden nog extra accijnzen op geheven moeten worden zelfs.
Citaat:
is het normaal dat alle ambtenaren een gratis spoorabonnement krijgen en daar geen voordeel in natura voor betalen ? Ik zou het normaal vinden dat die solidarisering van het gratis vervoer voor ambtenaren niet ten laste van de privé komt die in feite al 12 miljard betaalt voor het wegvervoer en nooit op het openbaar vervoer zit die daarvoor 3 miljard vangt
|
Heb je liever dat elke ambtenaar een bedrijfswagen krijgt?
Citaat:
Ik zou het normaal vinden dat scholen met de beste prijs kwaliteit opleiding geleidelijk aan naar boven komen en zo een opleidingspakket opbouwen waarvan de ouders de target van diploma bekijken in functie van de kostprijs van die investering zoals beschikbaar is in hun budget.
|
Ik begrijp niet goed wat je hier bedoelt. Pleit je er nu voor dat kinderen die in armoede leveren minder kwalitatief onderwijs zouden moeten krijgen?