Gij ook niet

Maar ik doe tenminste moeite. Gij zegt alleen "het is u al aangetoond geweest". Terwijl ik me dat niet herinner.
Dat is geen hokjesdenken, dat is hoe wij gevormd worden.
Ik ben niet lui, ik heb gekozen anders te ontwikkelen. Persoonlijk en in mezelf te leven in plaats van buiten mezelf. Dat was misschien niet zo toen ik net lid was. Maar tijden veranderen. Een vinger wijzen en andermans overtuiging ridiculiseren is altijd makkelijk. Maar U dan verschuilen achter "het is u al getoond" is pas afdruipende intellectuele luiheid Praha.
Ik vind dat psuedo gedoe. Bewijs mij tegendeel.
Ik hou mijn onderste vrij voor 1 persoon. Maar via de bovenste stel ik mij soms ongegeneerd open. Vanuit mijn buikchakra explodeer ik soms in een veld waar jij kop noch staart aan zou krijgen.
Ik ben een vrij mens, al die verwachtingen en voorwaarden in de wereld. Wees eens je lekkere vrije zelf en leg eens in eigen woorden uit hoe mutaties bijdragen in de evolutie.
Ons blank worden is niet perse door "mutatie" gebeurd he. Wij hadden al huidcellen die zich aanpasten op het licht, vochtigheid, ... Het was reeds aanwezig en het is er niet extra bijgekomen. Trouwens, het eerste exemplaar (zwarte huid) is nog altijd "beter" af in de zon. Wij verloren een goede eigenschap bij deze evolutie.