Los bericht bekijken
Oud 2 december 2004, 13:40   #4
DrHumorisCausa
Banneling

DrHumorisCausa's schermafbeelding

Standaard

Ik ben er praktisch zeker van dat, mocht hij überhaupt nog op de troon geraken, Filips de laatste koning van België zal zijn.
Het koningshuis bestaat alleen nog maar bij de gratie van de verschillende parasiterende politieke zuilen in dit land.
Het is enkel nog populair bij mensen die denken dat de koning nog echt een wezenlijk politieke invloed heeft, die goed zou zijn voor de bevolking...
Tenslotte heb je nog een kliek hysterische fans, voor wie de koning en zijn entourage eigenlijk verwisselbaar zijn met filmsterren edm.

Het Belgische koningshuis is één van de inhaligste instellingen die ik ken in dit land. Ze beschikken reeds over een miljardenfortuin ( voornamelijk besmeurd met Congolees bloed en veel miserie ginder), en zijn toch niet te beroerd om nog honderden miljoenen jaarlijks aan belastingsgeld te incasseren; ik vraag mij af wat voor grandioze daden zij dan wel verrichten voor de bevolking om met zulke obscene hoge 'erelonen' bedeeld te worden.

Natuurlijk geldt al hetgeen ik hier zeg ook, min of meer, voor alle andere koningshuizen.

Laatst gewijzigd door DrHumorisCausa : 2 december 2004 om 13:41.
DrHumorisCausa is offline