Los bericht bekijken
Oud 11 april 2016, 05:19   #2
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
'k Ging met kleindochter naar Walibi en nog voor de kassa's was er al controle. Niets mee fout zou je zeggen. Ik had geen tas bij, alleen een fototoestel in een houder met schouderriem. Veel meer dan een Derringer ga je daar niet in kunnen wegmoffelen, maar..., het ding moest ter controle opengemaakt worden.

Eens binnen viel het mij op dat er veel Moslims en Moslimas rond liepen. Toen realiseerde ik me dat we ( Wavre) in het Brusselse waren, maar mijn klomp brak toch toen ik plots aldaar een Moslim zag met aan zijn zijde een Moslima die van kop tot teen in het zwart gehuld was met nog alleen een brievenbusspleet open om door te kijken.

Niet alleen dat dit in België niet mag maar hoe is die voorbij die controle geraakt, want onder dergelijk nonnegewaad kun je met alle gemak een stuk of drie kalasjnikovs verborgen houden en ik geloof niet dat die vrijwillig zich zal hebben laten fouilleren.

Misschien betekenen wij, als echte Belgen , een groter gevaar in de ogen van de mensen van de controle, dan die Moslims?????
Klacht in dienen .... heb je niet gedaan zekers ? ga in de clinch dien een klacht in " verbodengewaad is verbodengewaad" dat ze hier in dat onnozel land eens beginnen met de puntjes op de I te zetten godverdomme ,, hoelang gaat dat nog duren die zever altijd maar discrimineren van ons volkske .... KLACHT INDIENEN
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden