Los bericht bekijken
Oud 15 april 2016, 21:04   #5
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
tsja Jan van den Berghe;8068923

sranang tongo is een jonge negertaal uit suriname, net als vele andere jonge caribische negertalen die nauwelijks 150 jaar oud zijn, en erg primitief zijn, in soort Reptielachtige Taal fase.

Punt is gewoon dat het beter is om ervoor te zorgen dat elk kind dat nu reincarneert op deze planeet een moedertaal te leren die literair sterk staat, wetenschappelijk is of toegang geeft tot hogere univ wetenschappen, en meer toekomst perspectief, ontplooiing, hogere baan.

ja dan vallen sarnami en sranang tongo direct af, want deze talen zijn in een prille Reptielachtige en aapachtige ontwikkelingsfase en nutteloos voor de wereld.

Ik moet altijd hard lachen als ik hindoestanen uit suriname hun surinaamse bhojpuri apentaal hoor praten, goh ik ken deze taal niet en hoef het ook niet te kennen, omdat ik toch altijd gediscrimineerd werd door deze vieszwarte koelies uit suriname en nederland als koelie afval en lagere kaste, pipo, chamar met kleine lul. Nu discrimineren deze vieszwarte surikoelies mij omdat ik te goed nederlands schrijf en spreek, gewoon te gek voor woorden. Dit vieszwarte koelievolk hoort niet thuis in HOOG Arisch Nederland en is hier gewoon echt totaal overbodig derde en vierde generatie slumafval uit Bihar en Uttar Pradesh.

dewa aapje
Lees toch maar eens uw eigen schrijfsels erop na voor u over het taalgebruik van anderen begint te klagen... Man, man, man. Wat is dat me toch een rommelig taaltje van u!
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden