Los bericht bekijken
Oud 15 april 2016, 21:37   #162
Dirk A
Minister

Dirk A's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Of ik dat nu van maak of niet, lijkt me geen zaak van belang te zijn. Mijn punt was van bij het begin te onderstrepen dat de islam niet enkel voorschriften oplegt voor de vrouw. D�*�*r ging het mij over.
En mijn stelling is, dat dit helemaal niet over gelijkwaardige en toevallige voorschriften zijn. De vrouw moet zoveel mogelijk binnenblijven (uit de buurt van mannen eigenlijk) en moet zich op zijn minst grondig bedekken. De kledingsvoorschriften van de man:

Citaat:
De kleding van de vrouw bedekt het volledige lichaam, behalve gezicht en handen. Dat van de man bedekt minimaal het gebied van de navel tot en met de knie.
De bedoeling is, de ongelijkheid van de vrouw. De vrouw is verantwoordelijk voor de opwinding van de man. Ze moet zich bedekken, zodat de man zich kan beheersen. Spijtig genoeg, sproeit hieruit ook de boodschap 'de vrouw die zichzelf niet bedekt, zoals de islam dat voorschrijft, mag benaderd worden door een man, die uit is op een kort pleziertje'. In de praktijk, wordt de vrouw die het 'kort pleziertje' weigert, uitgescholden voor hoer. Waardoor, vrouwen dan weer wegvluchten uit Brussel, ... enfin je kent dit allemaal wel.
Joëlle Milquet, als ex Vice-Eerste Minister en Minister van Binnenlandse Zaken en Gelijke Kansen: "Il y a des droits à consolider dans les six communes (à facilités), au niveau judiciaire, électoral, il y a un concept de communauté métropolitaine qui peut s'avérer fondamental en terme de désenclavement de Bruxelles... " klik hier
Dirk A is offline   Met citaat antwoorden