Los bericht bekijken
Oud 17 april 2016, 15:56   #18
Bye Bye Belgium
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chapiro Bekijk bericht
De partijpolitieke belangen staan nu eenmaal boven de burgers.
Stel je voor dat ze onwelgevallige maatregelen nemen en stemmen verliezen.
Dat denk ik ook maar dit geval gaat nu over Nederland, en een paar jaar geleden ben ik in Roosendaal geweest. Ik zocht daar een adres maar kon het niet onmiddellijk vinden dus ging ik het vragen aan de mensen in de buurt.

Op straat kwam ik vooral Noord Afrikanen tegen maar die hadden nogal wat attitude en hingen rond in groepjes, gelukkig kwam ik daar ook nog een Nederlands koppel tegen die er deftige en vriendelijk uitzagen.

Dus ik benader die en wou hun vriendelijk iets vragen maar die liepen letterlijk van mij weg, letterlijk lopen. Die waren doodsbang.

Ik vraag mijn eigen af hoe het gemeentebestuur en de politie die gemeente zo naar de kloten heeft laten gaan? Zeker ze hebben hun postje maar mensen hebben toch ook trots? Je moet toch een beetje fier kunnen zijn en achteraf zeggen: "Dit is het Roosendaal dat ik gecreëerd heb."

Maar die gemeente is vergeven van crapuul en de gewone mensen durven daar bijna niet meer de straat op als het donker is. Dat is gewoon afgang voor dat gemeentebestuur, dat zijn niksnutten, egoïsten en zelfs regelrechte klootzakken. Die flikken daar zijn laf en zwak, dat zijn lachwekkende losers. Hoe kunt ge daar nu trots op zijn? Hoe kan die burgemeester zich trots voelen?
Bye Bye Belgium is offline