Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen
Ha, ha, ha, kietel mij eens om te lachen met je domme praat...
Links is al jarenlang aan de macht in België, en dat links heeft de kleine, goed werkende en goed verdienende man veel schade toegebracht en daarmee het hele land, maar het grootkapitaal heeft links geen vinger in de weg gelegd en geen euro afgepakt, in tegendeel.
Links liegt als het zegt dat het het geld wil herverdelen; links wil het geld van alle lompe Belgen door zijn vingers zien glijden, zodat er veel, heel veel kan aan blijven plakken... Dat en niets anders is de grote bekommernis van links...
En met hunne zuilenmaatschappij die nu het hele land versmachten zijn zij daar inderdaad in geslaagd; maar die zuilen vertegenwoordigen niet meer de arbeiders, die zuilen zijn een afspiegeling geworden van het grootkapitaal en dat beschermen ze en niets anders...
|
2008 en 2011 zijn reeds uit je geheugen gewist? Of lieg je bewust?
In jou plaats zou ik even een geschiedenisboekje bestuderen.
Je weet wel over het ontstaan van die zuilen en waarom er vakbonden nodig waren tegen de kapitalistische uitbuiting.
Fixeer jij je maar op je Vlaams zijn en laat je intussen rustig door de hele wereld uitbuiten.
En ja, die zuilen maffia heeft niets meer met het verdedigen van arbeidersbelangen te maken.
Maar het beetje dat ze mogen doen van de particratie schijnt nog teveel te zijn.
Marie een goede raad van een communist, doe knielappen aan, want volgens mij heb je al bloedende knieën van al dat kruipen.