Jullie verweer blijft zielig. Maar als jullie er een erectie bij krijgen, waarom niet dan

Ik kan me gaan verdedigen maar tegen sukkelaars zeg ik "ja jongetje ge hebt gelijk". Dat is het snelste en de simpele ziel blijft zich dan goed voelen.
Ik deed met de panamera E-hybrid met heel sportieve voet minstens 700 kilometer. En dat ging ook in 5 seconden naar 100. Maar acht ja dat is een Porsche en wordt niet door het gepeupel aanvaard. Een tesla P90D doet het in 3 seconden. Maar zoals een directielid van Porsche zelf eens zei : we kijken niet naar het cijfertje in hoe snel een wagen nu echt naar 100 gaat. 3 of 5 seconden, ze zijn beiden supersnel. Maar de tijd voor een rondje Nürburgring is wel belangrijk. En zeker als je dat rondje bijna constant een ganse dag afhaspelt. Dat maakt het onderscheid tussen een sportwagen en de gewone wagens.
Bartjeuh = fantast die zelfs nog nooit een tesla van dichtbij heeft gezien.
Fox = trollen en that's it (zielig maar die moeten er ook zijn).
Michele = dromer en Muskie aanbidder die leeft van cijfertjes.
Tavek = gefrustreerde ingenieur die het niet gemaakt heeft in zijn leven.
En nu zit ik met mijn nieuwe wagen aan een verbruik van ongeveer 11,7 liter/100km. Maar al is het 20 liter. Ik doe misschien nog 4000 km/jaar (of minder). Evengoed in 2,9 seconden naar 100 en een top van 330 km/uur. Dus waarom zou ik elektrisch gaan rijden? Alle fun missen om het verschil van pakweg 12 liter/100 km maal 40 (4000 km/jaar) maal 1,50 euro/liter (gemiddeld) = 720 euro.