Los bericht bekijken
Oud 22 april 2016, 06:27   #25
Guinevere
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dirk A Bekijk bericht
Jij leeft nog in 1859? De theorie van Darwin, was inderdaad een hypothese. Er is geen enkel bewijs tegen te evolutietheorie. Zijn hypothese is ondertussen wel bewezen door vele 10.000den wetenschappelijke artikels. Ondertussen, bevindt zicht dit in de fase van de toegepaste wetenschappen. Een fase, als je dan nog ontkent, je enkel je eigen ontkenningsvermogen bewijst.
Nee, maar jij wel? We zijn meer dan 200 jaar verder en er zijn nog steeds geen bewijzen van macro-evolutie. Zelfs aaneengeschakelde micro evolutie leidt niet tot macro evolutie. Je moet echt over een flinke dosis fantasie beschikken om macro evolutie dan maar gewoon aan te nemen of geloven... op basis van micro evolutie bij deze of gene diersoort. Voor ieder wat wils, zeker? Maar dat is het bewijs tegen de hypothese van macro evolutie. En 10000den aanhangers van het ' macro evolutie geloof' veranderen daar niets aan.

Ik kan dus evengoed geloven in het scheppingsverhaal, dat God de Almachtige de eerste (mannelijke) mens schiep, Adam, en uit hem zijn (vrouwelijke) partner, Eva. Dat God hem heeft geeerd en als stedehouder op aarde plaatste, dat dieren (fauna en flora) ondergeschikt aan hem werden gemaakt, enz. Het scheppingsverhaal is niet mijn of andermans fantasie maar wat de Barmhartige zelf heeft geopenbaard.

De topicstarter stelt ergens de juiste vraag: waarom had bij evolutie de dierenwereld per se nood aan iets zoals de mens? Waarom werden mensen anders dan andere dieren in de evolutietheorie?

Voor mij is het ook duidelijk wie er nog in de ontkenningsfase zit, hoor.

Laatst gewijzigd door Guinevere : 22 april 2016 om 06:35.
Guinevere is offline   Met citaat antwoorden