Los bericht bekijken
Oud 3 december 2004, 12:43   #211
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yann
- Het arrest is volgens de flaminganten een inbreuk op de vrije meningsuiting, hoewel die toch enigszins beperkt wordt door de racismewet. "Vuile Marokkaan" is geen mening, maar racisme. Gaat u akkoord met het door het Hof Van Cassatie bevestigde vonnis?
Ga ik akkoord met een vonnis, gebaseerd op a la carte wetgeving die deels retroactief wordt toegepast, dat van toepassing is op een rechtszaak die eigenlijk voor Assisen had moeten komen had men de wet er niet speciaal voor aangepast? Uiteraard ga ik daar niet mee akkoord.

Citaat:
- Prins Filip mag dan anderzijds weer geen mening hebben, want daar wordt hij tenslotte voor betaald. Ook dit is nergens in de wetboeken terug te vinden, dus is het een leugen.
En ik heb nooit gezegd dat Filip geen mening mag hebben. Wanneer jij het hebt over "jullie", verkoop jij dus een leugen.

Citaat:
De definitie van vrije meningsuiting voor de Belangers zal er ongeveer zo uit zien: "Alleen wij hebben het recht op een vrije mening, hoe racistisch die ook mag bevonden worden. De rest moet zen bek houden!"
Niet meer dan een goedkope insinuatie.

Citaat:
Dus jij bent staatsgevaarlijk, vermits de meerderheid nog achter dit land staat. Indien Vlaanderen ooit democratisch onafhankelijk zou worden, dan zal ik me erbij neerleggen.
Er is geen enkel referendum dat aantoont dat een meerderheid achter dit land staat. Weer spreek je in naam van anderen.

Citaat:
Ik ben blij dat je die smiley gebruikt.
Ik ook.
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline