Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel
Ga ik akkoord met een vonnis, gebaseerd op a la carte wetgeving die deels retroactief wordt toegepast, dat van toepassing is op een rechtszaak die eigenlijk voor Assisen had moeten komen had men de wet er niet speciaal voor aangepast? Uiteraard ga ik daar niet mee akkoord.
|
Alweer een enorme verdraaiing van de werkelijkheid. U bent niet alleen ontevreden over de staat waarin u geboren bent, u heeft daarboven nog eens een afkeer van het gerecht, en de wetten gestemd door de meerderheid. U bent een anti-democraat eerste klas!
Citaat:
En ik heb nooit gezegd dat Filip geen mening mag hebben. Wanneer jij het hebt over "jullie", verkoop jij dus een leugen.
|
Is er dan een Vlaams Belanger die vindt dat Prins Filip gelijk had? Niet schijnheilig doen aub.
Citaat:
Er is geen enkel referendum dat aantoont dat een meerderheid achter dit land staat. Weer spreek je in naam van anderen.
|
Hoe is het dan mogelijk dat België na 175 jaar nog bestaat, als de Vlamingen continu gediscrimineerd, bespuugd en uitgebuit werden? Dat is wat jij ervan maakt. Er bestaat geen draagvlak voor uw bekrompen redenering.