Ik merk hier heel veel negativiteit, jaloerse mensen, deprimerende mensen, kortom mensen die er enkel plezier in hebben slecht over anderen te spreken maar zelf nooit iets fout doen. Wat een maatschappij

Leer eerst eens zelf zonder fouten rijden en beoordeel dan anderen. En dan die dashcams. Zoals een bange flik die staat te flitsen wat anoniem gaan filmen en dan maar op sociale media smijten. Hoe laag kam men zakken. Ik hoop dat ze dergelijke wereldverbeteraars eens deftig gaan aanpakken. Voor een Rechter of in een donkere straat.
Als ik dan de reacties lees omdat er eens een chauffeur van een politicus eens iets te snel rijdt

Wat een bende zielig gepeupel. Precies of de chauffeur heeft tegen 250 door een bebouwde kom gevlamd. Terwijl de maker van dat filmke even veel in de fout gaat. En nog meer want is een inbreuk op de privacy en zou vervolgd moeten worden. Nog nooit 150 km/uur op een autosnelweg gereden? Zeg je nu ja dan ben je even schuldig dan die chauffeur. Zeg je nu neen dan moet je dringend eens leren leven