Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek
Ja ik weet het ... ik neem het te serieus helemaal verkeerd van mij .. ... maar ik ga veranderen , ik ga proberen afte kicken van mijn forum verslaving :stap 1 ieder dag 2 berichtjes en niet meer ...tot ik hier helemaal weg geraak , T' ga niet gemakkelijk zijn... 
|
Doen zoals ik. Af en toe op "retraite" gaan om een paar abdijbiertjes te drinken.
Tot op heden brengt dat "soulaas". Hopelijk kom ik nooit de Jan tegen met Mme Coolen want dan trek ik naar het vaticaan om nog rust te vinden.
Van van al die brieven die ooit naar de christenen van Korintië zijn gestuurd begrijp ik geen bal. Ik vraag me zelfs af hoe die dat konden lezen destijds als ze toch pas in de 14e eeuw werden verstuurd.
Je weet wel dus in de tijd toen de aarde nog plat was en Jezus ervan af is gespoeld. Men zoekt hem nog steeds.
Nee, nee zegt de Jan. Hij is verrezen en ten hemel opgenomen.
Zut. Ik zal er nooit geraken. Ik heb God gezworen dat ik nooit wil opgenomen worden onder één dak met dat schorremorrie.
En ik vrees dat God voor het aantal zal partij kiezen.
Dus ik ga wel naar de hel.
Trouwens, het is daar zo warm niet meer als vroeger.
Sinds homo's er worden toegelaten durft er niemand zich nog bukken om kolen op het vuur te scheppen. Ik stop. Want anders krijg ik kaakspasmen van te zure grimassen.