Los bericht bekijken
Oud 29 april 2016, 11:46   #522
Johan Daelemans
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrice Bekijk bericht
Ik zie dat je je hier al meer dan drie jaar wentelt in zelfbeklag en vanalles post in de hoop dat toevallig een invloedsrijke persoon dit oppikt.
Och, met dat zelfbeklag valt het wel mee en van 'invloedrijke personen' lig ik niet wakker.
Neen, ik geloof alleen dat de mensen dit mogen weten. Wat kosten onze overheden en hoe doen ze hun werk is iets wat ons allen aanbelangt. Ik reken er eigenlijk op dat iemand dit verhaal oppikt en daar een reportage over maakt. Ik denk dat hier ook veel mensen mee kunnen gewaarschuwd worden. De overheid is daar niet om alles correct te laten verlopen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrice Bekijk bericht
Ik heb je uitgelegd waar je staat. Ofwel trek je nu je stoute schoenen eens aan en je vraag je de onderzoeksrechter opnieuw om dossierinzage (art. 61 ter Sv.), bijkomend onderzoek (art. 61 quinquies Sv.) of toezicht op langdurig onderzoek door de K.I. (art. 136 Sv.) of je laat alles op zijn beloop.
Daar wil ik je alvast oprecht voor danken. Ik wil wel meegeven dat we ondertussen ergens aan 25.000€ kosten zitten om deze affaire recht te trekken.
De wet voorziet een tegemoetkoming voor de kosten van verdediging een verwaarloosbaar bedrag.
De overheid gaat me een bedrag terugbetalen dat veel kleiner is dat het BTW bedrag dat ze heffen op mijn onkosten voor mijn verdediging. Prachtig toch? Altijd kassa kassa voor onze overheid.

Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 29 april 2016 om 11:47.
Johan Daelemans is offline   Met citaat antwoorden