Los bericht bekijken
Oud 30 april 2016, 07:51   #16
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN

Hypochonder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tomas Bekijk bericht
Ik heb geen probleem met je rechtse mening, maar met de totaal onrespectvolle en geheel onbeleefde wijze waarop je ze uit.
Wat vroeger een van de grote normen en waarden was, was beleefdheid of fatsoen. Mijn grootouders en zelfs mijn ouders komen uit een generatie waar dat werd ingehamerd. Wanneer ze nu op forums lezen als dit vallen ze achterover van de wijze waarop meningen naar elkaar toe worden geuit. En dan vooral vanuit rechtse hoek. Beleefdheid, fatsoen, neen, dat zijn blijkbaar niet de Westerse waarden waar ze zogenaamd voor strijden.
Ik wil hier een pleidooi houden om terug respectvol en fatsoenlijk in een stijl van beleefdheid je mening te uiten tegenover de andere. Een Westerse Europese waarde die onze grootouders en ouders met fier hebben doorgegeven, maar waarvan het resultaat van een dergelijke opvoeding dezer dagen wel zoek lijkt. Vooral bij rechtse forumgangers.

Veel linksen gaan als volgt te werk: ze doen alsof ze beleefd en respectvol zijn maar in werkelijkheid slaan ze constant onder de gordel en steken ze constant messen in de rug van hun tegenstander. Is het dat soort moraal die uw voorouders hoog in het vaandel dragen?

Laatst gewijzigd door Hypochonder : 30 april 2016 om 07:52.
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden