Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter
Vandaar dat ik je die 3 vragen vroeg want door aan slachthuisconstructie mee te doen kon de belastingen bewarend beslag leggen.
|
Mijn brave mijnheer, van zo'n slachthuisconstructie hebben ze tot op vandaag bij de fiscus in Namen nog nooit gehoord.
Volgens de FOD - Financiën Namen heeft de zaakvoerder van APM&ED tijdens het jaar 2007 - 400.000€ in de zaak gestopt. Daar hebben ze een herziening inkomstenbelasting voor 2007 op berekend en die naar de zaakvoerder gestuurd. Jammer genoeg niet de juiste. Einde van de eerste episode.
Vervolgens wegens het ontbreken van een strafzaak zelf bedrijven gelinkt via het Belgisch Staatsblad en met deze informatie eerst naar de Financiëntoren en naar de BBI gestapt. Einde van de tweede episode.
Niettegenstaande de door mezelf doorgestuurde informatie blijft bij de FOD Financiën in Namen alles bij het oude. Dan de eindsprint..
Een artikel uit het Nieuwsblad, gesprekken met de gerechtelijke politie te Mechelen, inzicht gekregen in het strafdossier via een burgerlijke partijstelling. Een beetje geduld is alles wat ik nog nodig heb .... en mijn mond houden over alles wat in het strafdossier staat.