Discussie: Moslim Jugend
Los bericht bekijken
Oud 4 december 2004, 10:28   #19
VlaamseBelg
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DrHumorisCausa
Mijn beste, u ijlt... Wie ga ik vermoorden? Waar schreef ik dat? Waarom beschuldigt u mij van dergelijke misdaden?
Een hele uitleg geven over Westerse cultuur op dit forum aan iemand als u, die toch sowieso zijn standpunt al heeft ingenomen en daar niet meer vanaf komt, lijkt me puur tijdverlies.
Met mensen die mij woorden in de mond leggen('om mensen voor te gaan vermoorden') kan men onmogelijk in discussie treden. Over and out...
Ik wil u geen woorden in de mond leggen, ik stel een simpele vraag, aangezien ik duidelijk verkeerd ben. Ik probeer verder te gaan op jouw denkpiste, onze cultuur is in gevaar en we moeten die beschermen. In eerste instantie moeten we ons grondgebied vrijmaken van iedereen met een andere cultuur die de onze onherroepelijk zou vernietigen, maar aangezien zij nog kinderen maken en wij niet meer, zullen ze in de meerderheid geraken en moeten we verder gaan, bv door alle jongens onvruchtbaar te maken of, goedkoper, te doden.

Maar voor het zover is, moeten we eerst een duidelijke definitie hebben van wat we gaan beschermen, want stel dat onze kinderen er al van afwijken, dan is alles voor niets geweest.
VlaamseBelg is offline   Met citaat antwoorden