Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PORSCHE
Er is nu eenmaal fijn stof en wat gaan we er aan doen? Allemaal terug met kar en paard. Leren mee leven of uw eigen ophangen dan maar. Dat het nu door een uitlaat, door de bandenslijtage, door de remmen of door een scheet van de Flipper komt, who cares? Ik vind het allemaal leesvoer voor hippies die denken dat ze er een mooiere wereld van kunnen maken. Elektrisch rijden heeft 1 voordeel : de fiscaliteit. En daarom is het vandaag nog een succesverhaal. Schaf morgen elke fiscaal voordeel af en de E-wagens zullen sneller verdwijnen dan ze gekomen zijn. Enkel hybrides hebben nog een voordeel en dan vooral in superwagens (gekoppeld aan een dikke benzinemotor en geen grasmachine zoals de BMW i8). Hier in de buurt ook zo 1ne. Momenteel een hybride van mijn naam hier en al aan het watertanden voor een mission-E te gaan bestellen. En als je vraagt waarom : de fiscaliteit en de lage VAA die er op is. Gelukkig heeft de brave man nog wat smaak en plant hij geen tesla koekendoos op zijn oprit 
|
En waar kan men die Porsche Mission bestellen ? , en geef me ook eens de prijs door. LOL.
2020 ergens in de sterren ?