Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PollyCorrect
Je zou bijna zeggen 'laat ze maar lekker onder mekaar schermutselen' maar ook dat klopt niet.
Zo heb ik een keer in het centrum van Brussel zeven grote allahtonen van een jaar of 17 zien slaan en schoppen tegen een jongetje van 12 dat een stuk kleiner was. Met z'n allen tegen één jongetje, dat tot bloedens toe werd gemept. Ik ben tussengekomen - het was klaarlichte dag en iedereen bleef er omheen staan maar niemand greep in - en heb die grote gasten in hun bek gebruld "DURF JE WEL, TEGEN EEN KLEINTJE?! GA TERUG NAAR JE MOEDER!" en ze dropen allemaal af.
Het slachtoffer heb ik naar z'n school meegenomen om klacht in te dienen bij het schoolhoofd. Het bleek dat dat kind regelmatig aan de schoolpoort werd opgewacht door Marokkaans krapuul, omdat hij een harde werker was, goeie punten haalde en te keurig (zeg maar: te geïntegreerd) was. Hij was dus op weg een goeie student te worden en moest daarvoor betalen met terreur.
Zelf ben ik ook niet zo groot en stoer, maar ik was zo woedend op die varkens dat niets me kon tegenhouden en ik niet bang was. Dat zagen ze, en ze stoven allemaal uit elkaar. VARKENS. Het is een zooitje laffe terroristen, er zit niks heldhaftigs in die zogenaamde 'afrekeningen' van hun.
|
Over het starttopic laat ik me niet uit, daar moet het onderzoek maar klaarheid in brengen, maar wat dit laatste betreft, dit is toch echt wel de beste illustratie dat de meeste moslims hier enkel zitten om de Jihad te voeren. De uitzonderingen die niet het slachtoffer uithangen en proberen mee te draaien in onze cultuur worden door de echte gelovigen deskundig bijgewerkt tot ze weer op het "rechte spoor" zijn gezet...
Terreur is al wat de islam bijeen houdt. Haal de terreur uit de islam en hij valt zo ineen.