Los bericht bekijken
Oud 4 december 2004, 13:01   #162
johan
Provinciaal Gedeputeerde

johan's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar johan
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kotsmos
Als iedereen mag betogen, waarom zou ik dan niet mogen betogen tegen de NSV? Als de tegenbetogers op confrontatie uit waren, waarom liep het traject van de ene betoging dan in de compleet tegenovergestelde richting als dat van de andere? Waarom splitste dan enkel de kleine groep anarchisten zich af om het NSV op te zoeken? Waarom liepen meer dan 1000 studenten de betoging gewoon uit, zonder de minste neiging om de NSV-betoging tegen te belemmeren? Waarom wordt de tegenbetoging hier per definite als geweldddadig afgeschilderd, terwijl ik verdomme juist meeliep in de gewone betoging, en bewust uit de buurt van de zwartvlaggen bleef omd�*t ik een vreedzame betoging wou? Moet ik mij nu een provocatieve crimineel voelen omdat sommige van mijn medebetogers het nodig vonden om NSV'ers te lijf te gaan? Moeten NSV'ers hetzelfde denken omdat langs hun kant hetzelfde gebeurd is? Kan je echt niet dieper denken dan dat? Idioot.
Eerlijk blijven. Langs de kant van de nationalisten heeft niemand de linksen gaan zoeken. De incidenten gebeurden allemaal in de buurt van het Kramersplein en het Sint Pietersplein. Daar waar de NSV zijn toegelaten betoging hield. Het zijn de linksen met loser Geert Cool en enkele andere LSP verantwoordelijken die de NSV-ers kwamen uitdagen en aanvallen. Het geweld kwam van hun zijde. De tegenreactie was wettige zelfverdediging.
johan is offline   Met citaat antwoorden