Los bericht bekijken
Oud 12 mei 2016, 21:18   #95
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tashunka Bekijk bericht
En uw bewijst dan wat? Dat u en nog iemand anders beweren dat u geen troll bent. Dat u en iemand anders de bewering doen dat de nrs. op die papiertjes hun IP adres zijn.
De deurwaarder stelt onomstotelijk uw bewering vast, niets meer niets minder.

Net zoals ik een deurwaarder kan laten vaststellen dat ik beweer de messias te zijn. Zijn vaststelling toont aan dat ik die bewering heb gedaan, niet dat ik de Messias ben.
De deurwaarder stelt vast dat er zich voor hem 2 personen bevinden.
elk met een apart identiteitskaart
dat persoon A hem bewijst eigenaar te zijn van het volgende email adres door in te loggen voor de deurwaarder en dat persoon A hem het nr van zijn IP adres overhandigd.

Dat bewezen is dat persoon A het volgende e mail adres heeft dat dezelfde naam heeft zoals op zijn pas staat

Hetzelfde voor persoon B

En dat nu het JF zelf kan vaststellen dat de acount "ik ben de weg kwijt ' is geregistreerd op het IP adres en email adres van A

En zelfde procedure voor persoon B zijnde van der es paul met e mail adres
Paul.vanderes @skynet.be en ip nr ................. waarmee hij zich geregistreerd heeft.

dus

2 verschillende personen aanwezig lijfelijk voor de deurwaarder
2 verschillende paspoorten die overeenkomen met voornoemde personen
2 verschillende e mail adressen ,dragende de naam van de personen welke inloggen voor de deurwaarder .
2 verschillende IP adressen waar mee geregistreerd is en waarvan de locale plaats overeenkom met het adres van de personen.

dat zowel de ip nr en e mails behoren aan de afzonderlijke nick names van "ik ben de weg kwijt " en "sterfhuisconsulent "

Is dit voldoende ????
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden