Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand
Citaat:
of zijn de korte, lichtgekleurde, spleetogige, kleingeschapen (micro piemels) chinezen de hoogste mensaapsoorten??
harrie schrijft:
De Chinezen zouden in de toekomst best eens de macht over kunnen nemen daar de Westerlingen in hun mateloze hebzucht druk bezig zijn zich de ondergang toe te bereiden.
Nochtans schijnt de moraal van de Chinezen niet veel beter te zijn als ik bijvoorbeeld aan de milieu verontreiniging denk.
die kleingeschapen chinese mannetjes zitten met een groot minderwaardigheidscomplex en de geschiedenis leert ons dat kleingeschapen heteromannen bijna altijd op een gegeven moment een grote oorlog moeten starten om vrouwen te tonen dat zij wel iets waard zijn als mannen en die vrouwen spreiden dan automatisch hun benen voor hen als zij de oorlog winnen en zo kunnen deze kleingeschapen heteromannen hun inferieure genen dan toch nog doorgeven en lekker neuken in te grote kutjes.
|
Ja, ja, dat heb je zeer goed doorzien.
Als de vrouwen genoeg hebben van hun saaie huwelijksleven dan zien ze de mannen het liefst op oorlogspad gaan, om eens heerlijk door de vijand verkracht te worden.
Citaat:
denk aan het oude liedje van ABBA:
'The winner takes it all, the loser standing small...'.
|
toch kunnen juist die kleine rakkertjes een hoop ellende saaien, denk maar aan de bacillen.
Citaat:
ja daarom ben ik nu een echte lage kaste, kleingeschapen, koelie paria loser geworden.
|
Om des te beter op de wraak te kunnen concentreren.
Eens zal het kleine pikkie overwinnen.
Staat zoiets niet in de Bijbel geschreven?...
Citaat:
Ja op de dag dat alle hoop voor mij echt vervlogen is zal ik gedwongen zijn om mijn heerlijke zelfmoordpillen in de diiepvries te ontdooien.
|
Zalig Hij die zijn weg tot de hemel zelf voorbereid.
Met open armen wordt Hij ontvangen om naast de goddelijke heerlijkheid op de troon plaats te nemen en alles te overzien hoe dom de mensheid is geweest....
Citaat:
Ze moeten alle lage kaste, kleingeschapen, koelie aapjes een zelfmoordpil geven om te voorkomen dat zij hun inferieure genen doorgeven aan volgende generaties. Klein, mager, viesbruin, zwak en kort zijn moet sneller weggeselecteerd worden door de hele maatschappij, dus men moet zulke inferieure koelie jongens direct al steriliseren of gewoon vroegtijdig laten inslapen.
|
Zo is het maar net.
We zitten met een grote overbevolking, dus alles wat maar enigszins inferieur is moet weg.
Dan hebben we nog een kleine kans de komende rampspoed te kunnen voorkomen.
Amen.