Los bericht bekijken
Oud 16 mei 2016, 22:27   #62
Doomy
Minister-President

Doomy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alberto Bekijk bericht
Wss had dat selfiemakend volk gehoopt dat dit zou uitdraaien op wat trek en duwwerk, niet dus, ze zijn afgegaan gelijk ne gieter.
Als moslim selfies maken met het VB op de achtergrond, hoe dwaas kan je zijn.
Allemaal veronderstellingen. Heb je het haar zelf gevraagd wat haar beweegredenen waren? Eens lezen wat ze er zelf over te zeggen heeft :

http://yasmina.marokko.nl/41829/zaki...niet-verwacht/

[citaat]

'Ik wou absoluut geen problemen of haat uitlokken met mijn selfie, juist het tegenovergestelde. Mijn insteek was wat liefde tonen aan mensen die er haatdragend uit zien.' De demonstranten namen dat behoorlijk sportief op, laat Zakia aan onze redacteur weten. 'Dat had ik niet verwacht. Ze reageerden vriendelijk en zochten verder geen ruzie en scholden me ook niet uit.'

Op foto's, gepubliceerd door VICE, is inderdaad te zien dat sommige demonstranten hun brede lach inzetten op de selfies van Zakia. Alleen Vlaams Belang-leider Filip DeWinter bleef nors kijken.

[/citaat]

In het slechtste geval kan je haar jeugdige naïviteit verwijten. Ze had zelfs een vriendelijk woordje over voor de demonstranten. Met die lachende demonstranten heeft ze eigenlijk wel haar punt gemaakt.

Het heeft iets menselijks, die demonstranten die lachend met de tegenstander op een selfie poseren. Het toont een oude wijsheid aan : als er een mens met een gezicht voor je staat, dan is het plots niet meer zo gemakkelijk om er lelijke dingen tegen te zeggen. En als die vriendelijk is, dan is het moeilijk om er onvriendelijk tegen te zijn.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Is dat Anke Vermeersch in dat rose jasje?
Lijkt wel 'n tientonner. :O

Nee, dan mag Flup er nog wezen op zijn leeftijd, hoeveel politici van die leeftijd...soit.
Voormalig Miss België Anke Van dermeersch is inderdaad enkele kilo's ouder geworden, en die roze zwemvest flatteert haar inderdaad niet. Maar ze is blijkbaar menselijker dan de Fluppe, want ze kan ermee lachen en ziet er ook wel de grap van in. De norse en rood aangelopen Fluppe blijft echter door zijn megafoon schreeuwen.
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben.

westhoek.jpg

Laatst gewijzigd door Doomy : 16 mei 2016 om 22:35.
Doomy is offline   Met citaat antwoorden