Los bericht bekijken
Oud 17 mei 2016, 13:06   #180
bedrijven docter
Minister

bedrijven docter's schermafbeelding

Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard Sterfhuisconstructies Taboe

Vond dit in mijn mail zojuist :
Van:inductie928@gmail.com]
Verzonden: dinsdag 17 mei 2016 9:49
Aan: paul.vanderes@skynet.be
Onderwerp: Dictatuur en ban

Waarde Heer,
Beste Paul

Ik wou dit net op het juridisch forum plaatsen onder praatcafé ,maar was al gebannen. Onvoorstelbaar hoe men daar te keer gaat tegen je. Het is duidelijk dat sterfhuisconstructies maatschappelijk niet aanvaard worden. zelfs over pedofilie mag men praten in forums ,maar sterfhuisconstructies ............................... ???

INDUCTIE

Als het waar is dat die zaak bestaat en ik geloof het want ze staat te koop op de website van vastgoed4you zie :
http://www.vastgoed4you.be/nl/over-te-nemen
en als het waar is dat de zaak is overgegeven conform zijn advies aan een industriële groep en aan 1 euro plus overdracht lopende rekening.
Dan staan jullie allemaal onsterfelijk in jullie blootje .
Op politics be is de man correct juridisch aan het antwoorden op al de aan hem gestelde vragen. Hij blijft zeer beleefd en to the point en kent schijnbaar deze materie tot in de toppen van zijn vingers.
Hij wordt enkel gestoord door jullie aanvallen constant op zijn persoon .Heb je enig idee hoe dat overkomt bij juristen en advocaten en of andere intellectuelen dat je vraagt zijn definitie van het beroep van sterfhuisconsulent te boycotten??
Dit is de eerste maal dat iemand daar eens een correcte definitie op plakt !!!!
Bovendien is hij zelfs nu bereid zijn geheim gedeeltelijk vrij te geven ,namelijk zijn combinatie van wiskunde en recht om tot een rechtsconstructie te komen.
Mijn vrouw is biochemicus en heeft zeer veel groeptheorie gehad in haar opleiding. Ze vond het you tube filmpje zeer verhelderend en zegt dat het mogelijk is dat daar een analogie of morphisme zou op bestaan toegepast op recht.
Als je inderdaad als base field wetboeken zou nemen en als extensies arresten van cassatie dan krijg je gesloten identiteiten (groepen,monoi,field,ring,etc etc etc )
Zij is nu uiterst geïnteresseerd in zijn topic en als zijn uitleg zou kloppen dan is dat voor alle juristen en advocaten een openbaring en mag men zijn specialiteit (combinatorics ,zoals hij het zelf noemt) gaan onderwijzen op de universiteit.
Vergeet niet dat die man jaren is ondervraagd geweest en dat men alle wetten heeft moeten wijzigen voor hem en dat hij spijts dat nog niet gestopt is want hij noemt naam en toenaam van zijn laatste sterfhuisconstructies !!!!!
En inderdaad het hof van cassatie heeft in 2005 die man over de ganse lijn gelijk gegeven
DEFICITAIRE VEREFFENEN IS NIET GELIJK AAN FRAUDULEUS VEREFFENEN ,EN NIET HET OMZEILEN VAN DE OPENBARE ORDE
VIRTUEEL FAILLIET BESTAAT NIET VOLGENS DE BELGISCHE WET (men is niet bijna zwanger )

Zou het kunnen dat die man eerder een verlichter is dan een oplichter zoals hij zelf 17 jaar heeft beweerd?????

Joris