Los bericht bekijken
Oud 18 mei 2016, 00:08   #8
PORSCHE
Staatssecretaris

Standaard

Laat ze maar doen. Maar wat gaan ze doen? Taksen op benzinewagens omhoog? Doe maar. En wat met Buitenlandse nummerplaten hier? Wettelijk in orde en taks is een fractie van de Belgische belasting. Kilometerheffing = super goede zaak voor zware benzinezuipers die weinig kilometers doen. Dus doe maar. Benzinepijs omhoog? Doe maar gerust maal twee. Een pak mensen die dan hun wagen op stal laten staan en zo weer wat meer ruimte vrij maken. Dat E-wagens op termijn al de anderen zullen verdringen is vandaag voor velen een natte droom. Als het zoals het nu is nog 20 jaar verder draait dan ben ik gelukkig. Ik hoef geen E-wagen en zal wel mijn benzine betalen. Zet een E-wagen op mijn oprit en ik moet hem zelfs niet gratis meer hebben.

En op TV wil ik nog niet gaan lullen. Ik ben niet mediageil. En alles wat er verteld wordt is toch voorgekauwde zever dus wie gelooft nu nog de media? En een degelijke ondernemer kan natuurlijk niet anders als fan te zijn van Tesla? Natuurlijk want ik blijf het zeggen enkel en alleen omwille van het 100 (120)% fiscaal voordeel. Schaf dat morgen af en tesla verkoopt nog nul, nul wagens.
PORSCHE is offline   Met citaat antwoorden