Los bericht bekijken
Oud 22 mei 2016, 19:37   #158
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Ik wens mensen aan de macht die inzien dat de toekomst bij de jeugd ligt. Die er voor zorgen dat mijn kinderen een positieve toekomst tegemoet gaan. DAT ZE HET GODVERDOMME BETER HEBBEN ALS HUN OUDERS EN GROOTOUDERS.

Want we gaan nu de eerste generatie opleveren die het effectief slechter en met minder zullen moeten doen als hun ouders. De economische groei is nog nooit zo laag geweest, en de jeugdwerkloosheid swingt de pan uit.
Kijk dat is in de hele wereld veranderd. Ik herinner me mijn leraar economie in het college die in de jaren 70 zei....de dag dat alle chinezen hun fiets zullen vervangen door een auto zal de wereldeconomie nooit meer zijn wat ze nu is.

Toen ik jong was zaten er twee spelers aan tafel.....De europeanen de amerikanen en in mindere mate de Jappen.....nu spelen er een hoop andere spelers mee....en die hebben lak aan veel regels en wetten.....aan tafel zitten nu ook de Chinezen de Indiërs....de Russen de Brazilianen en heel wat Asian landen.

Die tijd van uw ouders komt nooit meer terug ....Maar het is wel een feit dat het voor veel mensen nu wel veel welvarender is dan 40 jaar geleden
.....maar niet hier ..niet voor westerlingen....Maar een Braziliaan Chinees of een Vietnamees is nu een stuk welvarender dan zijn ouders dat waren.

In het westen daarentegen zijn we op ons hoogtepunt geweest vanaf nu zal het inleveren zijn.....er is ook nog amper groei mogelijk hier en we zullen er al alles aan moeten doen om te kunnen stagneren.

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 22 mei 2016 om 19:39.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden