Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doomy
Zeggen de Getuigen van Jehovah die aan mijn deur De Blijde Boodschap komen verkondigen ook. Voor ze het goed en wel beseffen begin ik hen lastige vragen te stellen over de tegenstrijdigheden in de Bijbel.
|
U bent een ruziemaker en wenst enkel Uw visie op te dringen, zelfs aan de Getuigen blijkbaar. LOL LOL LOL!!! Het is ondertussen wel duidelijk vanuit welke windrichting U afkomstig bent.
Zelf heb ik absoluut geen last met Getuigen. En ik weet waarover ik praat, een Getuige helpt mij regelmatig met het huishouden en andere taken. 100% betrouwbaar en uiterst netjes, verkoopt geen praat noch gelovige onzin. En we hebben een overeenkomst, alles is bespreekbaar zolang het niet geloof betreft, dit op haar aandringen uiteraard. Absoluut geen probleem mee. Hoogstens af en toe "Ik houd van God" hoor ik en daar blijft het dan bij. Geen eindeloze zever en onaangename verrassingen zoals met de STRENGE Muzels van MO en Allah (wzmh)...,
En U bent ongetwijfeld zelf een ongelukkige muzel of een bekeerde, ik veronderstel dat niemand daar nog aan twijfelt. Mijn inziens bent U een 'rasechte' muzel. En ik weet wel wat ik bedoel en dat geloof geen ras is. Hold your horses.