Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwylan
Niet voor het eerst probeert men mij hier wijs te maken dat een Nederlands tekstje, vooral als het een Vlaamse versie is, steeds iets geheel anders betekent dan wat er staat, althans als men er niet in slaagt om nuttige argumenten voor te brengen. Ha ja, het is humor, of sarcasme, of beeldspraak, etc.... en dat men daarbij gegarandeerd de ad hominem toer opgaat, is zo stilaan een klassieker.
Niets nieuws onder de zon, dus.
Maar helemaal niet erg : voor mij is en blijft dit alles net zo goed een Nederlands taaloefeningetje. Niets méér of minder.
Ik wens u een rustige nacht toe, en morgenvroeg fit en gezond uit de veren !
|
Mevrouw, u hebt niet eens begrepen wat ik schreef, ik plaats 'n sarcastische opmerking die totaal niets met u te maken had, u ziet die opmerking vlak onder uw bijdrage, leest St Tropez en voelt u persoonlijk aangevallen.
U plaatst 'n verzameling quasi-intellectuele woorden die nergens op slaan, niets te maken hebben met hetgeen ik schreef.
't Lijkt me dus duidelijk dat u niet eens begrepen hebt wat ik schreef of waarover 't ging.
U weet zelfs nu nog steeds niet waarover 't ging, toch blijft u denken dat 't om u of over u ging en dat u persoonlijk werd aangevallen.
Als hetgeen ik schreef ook maar iets te maken had met u of uw bijdrage(n) hier, had ik u wel geciteerd.
Blijven oefenen dus.