Los bericht bekijken
Oud 24 mei 2016, 14:26   #64
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 73.004
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Deo Bekijk bericht
Ik heb al eerder de zelfde info verschaft aan Record Bank raadsman.
Waarom heeft Recordbank na een jaar nog geen klacht tegen eerroof en laster ingediend ?
Wat is hun reden om dat niet te doen.
Bewijslast niets meer of minder maar het is er wel.
En strafrechtelijk is er nooit tegen recordbank een klacht gekomen!!!
Denk even na en je zult het antwoord zelf wel vinden...
En anders : die bank wil gewoon niet het voorwerp zijn van online laster zonder bewijs.
Waarom zouden ze dit lastig voorval zelf bekendheid geven ? Met jou een klacht aan je broek te lappen winnen zij niets.
Ik vind dat de forum eigenaar nog zeer correct is en goed motiveert waarom hij de discussie wil sluiten, maar als voorvechter van het vrije woord weigert hij je account te schrappen. Op 99% van de fora lag je nu definitief buiten, zonder enige mogelijkheid tot wederwoord.
Wie zich eens verdiept in de aansprakelijkheid van een forum eigenaar weet wel waarom...

We horen het wel als de rechter een strafrechtelijke uitspraak heeft gedaan, en jij zult wel een methode vinden om die ruchtbaarheid te geven. Als ze tenminste gaat in de richting die jij hoopt. Ook voor het burgerlijke proces : zelfde logica.

Maar ik vrees dat je nog altijd niet doorhebt dat die bank niets verkeerd heeft gedaan... Dat filiaalhouders gelden van een fonds op eindvervaldag in producten van derden heeft ingeschreven is HUN verantwoordelijkheid. Niet die van de bank. Als zij daarbij frauduleuze handelingen stelden, zal de strafrechter daar wel uitspraak over doen. En je verwijzing naar een intern controleverslag van de bank leverde niets tastbaars op : die filiaalhouders zijn absoluut niet verplicht om vrijkomende gelden exclusief in een record product te herplaatsen.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...

Laatst gewijzigd door Pandareus : 24 mei 2016 om 14:28.
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden