Euhm... ik begrijp één ding niet. Negeren volwassen mensen normaal niet hetgene dat zij kinderachtig vinden? Men begrijpe dat er meer gevoel is dan het enkel in geluid en betekenis omzetten bij de taalkunde. U bent gefrustreerd als u als
getrouwde volwassen man uw tijd verdoet in een zogenaamde snotaap van
18 jaar.
En ik ben slimmer dan u denkt, zowel emotioneel als cognitief. Daarenboven ben ik ook zo hoffelijk mogelijk als ik kan zijn en bied ik telkens mijn excuses aan als ik een eventuele fout maak. Uiteraard doe ik dat als men me hzet oftewel beleefd verzoekt of als ik degene ben die de fout ontdekt.
Ik toonde zo bijvoorbeeld geen enkel teken van minachting tegenover andere culturen (behalve dat
negerinnensarcamse om een voorbeeld van even laag niveau te geven vergezeld met een sarcasme-smiley =>

). Ik heb gezegd dat ik niet in rassen geloof omdat de schakeringen bij de genetische verschillen ander mensengroepen vergelijkbaar is met de verschillen in talen. Niemand is raciaal gelijk toch zijn bepaalde groepen verwand, máár de grenzen plaatsen tussen die groepen is niet evident. Desondanks houdt dit alles niet weg dat verschillen bestaan.
Ik heb nérgens gezegd dat het blanke, arische ras het superieure is. Wat ik wél heb beweerd, is dat mensen overal ter wereld een andere visie over schoonheid hebben en dat men alsook het meest geneigd is bij mensen van hetzelfde volk/ras te blijven. Dat is hoofdzakelijk omwille het feit men daar qua normen en waarden het meest overeenstemt. Ik geloof in de
gelijkwaardigheid van alle mensen, maar niet in de
gelijkheid. Ik ben ook enkel op sarcastische wijze trots blank omdat sommigen het evident vinden blank automatisch als het kwade aan te zien. De enigste vorm van racisme dat steevast genegeerd wordt is het racisme tegenover blanke bevolkingsgroepen. Het bestaat jammer genoeg wel. Je mag niet trots blank zijn, nee je moet je schamen. Als je de woorden
trots en
blank in één zin dúrft vernoemen ben je automatisch een
white-powerfiguur.
U bent tevens deels Zuid-Amerikaans omdat u beweerde dat een groot deel van uw familie uit Perú stamt. Als het geen familie is, dan is het aangetrouwde (niet-genetisch verbonden) familie.
En nee, ik heb niet gevraagd om uw aanstellerij... Als u slimmer was dan zag u dat u diegene was die begon met provoceren en u duidelijk aan een
kinderachtigheids-postpuberteitssyndroom lijdt.